Educational and Pedagogical Sciences | Article | Published 2021
Ilmiy adabiyotlar tahlili shuni ko'rsatadiki, kognitiv rivojlanish dinamikasi masalalari sezgir davrlar muammosi va maktabgacha yoshdagi bolaning shaxsiyatini shakllantirish bilan uzviy bog'liqdir. Kognitiv jarayonlarni rivojlantirish vositalari haqidagi savol maktabgacha yoshdagi bolalar uchun ta'lim va rivojlanish dasturini yaratish bilan bog'liq. Olimlar va tarbiyachi metodistlar bolalarning rivojlanishidagi farqlarni, tayyorgarlik darajasi har xil bo'lgan bolalarni o'qitishning murakkabligi va o'ziga xosligini doimo ta'kidlab o'tadilar. Bularning barchasi maktabgacha yoshdagi bolalarni o'qitish modellarini o'rganishga alohida e'tibor individual va shaxsiy salohiyatga asoslangan mustaqil bilim faoliyatini rivojlantirishga qaratiladi.
No reference added