Educational and Pedagogical Sciences | Article | Published 2020

АҚЛИ ЗАИФ БОЛАЛАР БИЛАН КОРРЕКЦИОН- РИВОЖЛАНТИРИШ ИШЛАРИНИ ТАШКИЛЛАШТИРИШГА ЯНГИЧА ЁНДОШУВЛАР

Keywords: Ақли заиф болалар, ўйин, визуал-эффективдан, визуал-образли, мантиқий фикрлаш, коррекцион иш, индивидуал, ихтиѐрий диққат, ихтиѐрий хотира.

Abstract

Ушбу мақолада oлигофрен болаларнинг ақлий ривожланиш хусусиятларини ўрганиш, ақли заиф болалар билан коррекцион ривожлантирувчи ишларни олиб боришда замонавий махсус педагогик - психологик технологиялар ва усуллардан фойдаланиш, махсус мактабда таълим жараёнида коррекцион - ривожлантирувчи машғулотларда ўйин фаолиятидан фойдаланишнинг самараси юзасидан тавсиялар берилган.

References

  1. Аксенова, Л. И. Абилитационная педагогика - М. : Издательство Юрайт, 2018. -14 с.
  2. 2. Мамедов К., Шоумаров Г. Ақли заиф болалар психологияси. Тошкент, 1994.122-125-бетлар.
  3. 3. Л.М.Шипицына, В.М.Сорокин, Ю. Б. Зеленская Олигофренопедагогика. - М.:Из да тель ский центр «Академия», 2011. -12 с.
  4. 4. Akramova, X. (2020). КОРРЕКЦИОННО-PЕДАГОГИЧЕСКИЕ
  5. ОБОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЕ НАВЫКОВ ЗДОРОВОГО ОБРАЗА ЖИЗНИ У
  6. ДЕТЕЙ С УМСТВЕННОЙ ОСТАЛОСТЬЮ В СЕМЕЙНЫХ УСЛОВИЯХ. Архив
  7. Научных Публикаций JSPI, 15(1). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/918
  8. 5. Akramova, X. (2020). СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ РАБОТА С ДЕТЬМИ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. Архив Научных Публикаций JSPI, 7(1).извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/674
  9. 6. Djurayeva, S., & Omonboyeva, K. (2020). MAXSUS TA‘LIM JARAYONIDA
  10. PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARNING SAMARADORLIGI. Архив Научных
  11. Публикаций JSPI, 1(56). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/4512
  12. 7. Muzaffarova, X. (2020). Ўқитиш жараѐнида педагогик технологиялардан фойдаланиш масалалари: Ўқитиш жараѐнида педагогик технологиялардан фойдаланиш
  13. масалалари. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(39). извлечено от https://science.iedu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/6017
Loading...
0

Views

0

Reads

0

Comments

0

Reviews

0

Liked

0

Shared

0

Bibliography

0

Citations

Like and share on

Cite this publication

Copy text below and use in your article