Educational and Pedagogical Sciences | Article | Published 2021-02-08
Ushbu maqolada axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT) va ta'limni birlashtirgan modellar va metodologiyalarning muntazam ravishda ko'rib chiqilishi keltirilgan. Tadqiqotning boshlang'ich nuqtasi tadqiqot savollari, so'ngra kalit so'zlar, ma'lumotlar bazalarini tanlash, qo'shilish va chiqarib tashlash mezonlarini aniqlash, qidirish zanjirlarini aniqlash, qidiruv jarayoni va hujjatlarni tanlash, maqolani tahlil qilish va natijalar. berilgan savollarga javob berish uchun muntazam ko'rib chiqish. Tizimli tekshirishda uchta akademik ma'lumotlar bazasida 316 ta maqola topildi va 75 ta tegishli hujjatlar tanlandi. Ishlab chiqilgan ish AKT va ta'limni birlashtirgan turli xil modellar va metodikalarni bilishni maqsad qilgan. Maqolada "Tasviriy geometriya va muhandislik grafikasi" mavzusidagi muammolarni kompyuter dasturlaridan foydalangan holda echish va oliy o'quv yurtlarida talabalarni o'qitish jarayonida pedagogik axborot texnologiyalarining o'rni tasvirlangan. Tasviriy geometriya va muhandislik grafikalarini AutoCAD va Compass grafik muharrirlarini o'zlashtirishga qaratilgan muhandislik grafikasi kursining bir qismi sifatida o'qitishning o'ziga xos xususiyatlari mualliflar tomonidan ko'rib chiqilgan. Mualliflar o'quv jarayoniga mini-ma'ruzalar va kompyuter ustaxonalarini qo'shishni maslahat berishadi.
No reference added